Kör XL vecka - Yes !!!!!

Full fart (på alla andra i familjen) i helgen som vanligt.

Lina körde rally i Lördags och det gick väl skapligt tyckte hon. Hon var visst nere i ett vattenfyllt dike , enligt kartläsaren Emelie och underredsspola bilen lite men det var inte så farligt och hon kom upp igen.

Anton har varit och kollat på en folkracebil så snart har vi väl en till bil på gården. 

Igår tränade vi för första gången på månader och började köra in lite ny musik. Åh, så skoj det är!! Det är verkligen en ventil att få rensa allt i huvudet och bara få ge sej hän i musiken och leva sej in i den. Man får sådan energi, och kraft att jag inte riktigt vet hur jag ska förklara.

Efter en spelning, ÄR man verkligen så uppe i varv, att man känner sej lite oslagbar, ungefär som det kan kännas när man tar narkotika för första gången kan man tänka. Det måste frigöra något i kroppen .

Igår var det också BIA-bädds tävling i Valdemarsvik och Lina var med som arrangör, Antons tjej Bella var också där och tävla (och hjälpte till) men det gick inte så där jättebra med hunden Buddy, en skitsöt liten vit ulltuss som skulle platsa i min bil ;) På´t igen  Bella !!!!

Dans till Wahlströms i helgen. Enligt uppgift var det tyvärr inte så många där, vilket är synd när man ordnar något. Men det har varit så många Titanix-spelningar så det är inte så konstigt, när dom slukar allt folk och ligger så tätt . Först i Gryt , sedan Kvarnvik och snart i Ishallen innom loppet av en och en halv månad. Synd är det iaf för jag älskar Grännäsparken.


Gav beröm åt BT igår och det skulle jag inte gjort. I och med att jag skrev i eget namn, gick jag ifrån det regelsystem som gäller i Kommunen, dvs "Jante"

Tro inte att du är något och stick inte ut eller framhäv dej !!!!!

Herregud !!!

MEN ! Jag är ju som alla andra , väldigt nyfiken, och just Lantlollan har jag misstänkt länge vem det är. Och jag är ganska övertygad om att hon följer denna blogg, med tanke på vad hon har varit inne och kommenerat tidigare. Hade just en diskussion med någon, om det för någon månad sedan . Märkligt !
Ta er en titt på inlägget och tyck till - var det så himla farligt och vad var värst tror ni ?? Att jag framhävde mej själv , att jag gav beröm åt Bror-Tommy eller var det bara att jag var jag ???

http://www.nt.se/bloggar/bloggentry.aspx?blogg=5498630&entry=6234667#forum



Spelar ingen roll, så här är det , jag vet , har varit med förrut !!! Och man SKA INTE KASTA IGELKOTTAR I BALLONGAFFÄREN  , det är inte så lyckat.

Två möten ikväll. Först Kör XL , för att se att allt är i sin ordning tills på torsdag då det äntligen sätter igång. Kyrkobladet gjorde reklam för den , och det kändes som det inte var "min och Hasses" kör längre , utan att Kyrkan hade fixat det. Men det är inget att haka upp sej på , nu sätter den ju äntligen igång. Trosdag kl 19,15 GLÖM INTE DET !!!!!

Senare ikväll Radiowix, ny programide som måste diskuteras fort . Vi får se hur det blir.

Ha nu en bra dag ,

Kram




Kommentarer :

#1: Jeanette Petersson

Visst är det underbart med musik, har själv inte sjungit eller gjort ngt sådant på hemskt många år. Ja, Buddy var nog lite sur på Bella och ville kolla in allt annat än att köra agility med sin matte, så i lopp 2 fick hon byta till Allis. Allis har inte tränat ordentligt sedan förra hösten eftersom jag sa att om jag ska para henne vill jag inte ha en hund med valpar som har abstinensbesvär - haha:) Så otränad Allis går in och kör och blir 6:a med 0 i hinderfel:)Liten tröst i alla fall, hihi.



Vill du se Allis & Bellas lopp så har jag lagt upp det så du når det via min fb logg.



Kramisar

skriven
#2: Cizzie

Du har ju en far som är fruktansvärt musikalisk så du har väl lite att brås på kan jag tänka:)



Ska titta på FB i ikväll efter nästa möte när jag får titta i lugn och ro.



Idag stör jag mej mest på alla fega krakar som skriver under "alias", och för egen vinnings skull.



Är vi svenskar ett ovanligt fegt folk som inte vågar säga rakt fram vad vi tycker ?

Samtidigt vill nästan alla hävda att "jag minsann vågar stå för det jag säger, och alla ska få ha sin åsikt"

Pyttsan!! I sitt egna kök kanske, men längre än så kommer man inte.



Men ingen fara, irritationen brukar gå över efter några timmar.



What comes around goes around !!!



skriven

Kommentera inlägget här :