Inte Hemma!!!! :(

Lugn dag igår . Var nere och tittade på när de reste tälten till Gusumdagarna . Amitionen var ju givetvis att hjälpa till , och visst åkte jag några ärenden och drog i ett par tältdukar, men jag såg att det fanns bättre folk till detta , så jag smet.

Glasskiosken är fortfarande inte öppen , vilket jag tycker är kattastrof!!!!! Det hänger tydligen på städning och bemanning som är GIFs ansvar , och jag kan inte förstå att detta kan vara ett problem över huvutaget.

Lina städade lite grann i förra veckan , och jag tänkte åka ner i kväll och grovstäda. Jag har inte med glasskiosken att göra alls så och inte är jag medlem i GIF heller men jag tycker det är så sorgligt att det ska hänga på sådanan petitesser.
I samma stund som jag går in där och städar, kommer det vara 10 st som säger - Bra ! , men det kommer också flera röster som kommer att säga - Jaha , vad gör hon där , det har väl inte hon med att göra!! .
Hur man gör , gör man fel.

Inte "HEMMA"!!!!!! En morsdagsmiddag på Melkes satt grus i maskineriet . Jag har inte mycket kvar men "nära skjuter ingen hare" . Faan också , måste ta nya tag och ta lite mer till nästa vecka , faan, faan ,faan!!!!!
Nya aktörer är med , så nu är vi 10 stycken som kämpar, så himla roligt haha, man har inte roligare än man gör sej .

Ny dag , nya upptåg , vi får se om jag lyckas fylla den här dagen med något matnyttigt

Hej på er!!!

Kommentera inlägget här :