Förälskad !

♥ Jag har bllivit förälskad !!! Kärlek vid  första ögonkastet finns verkligen och kan hända en när som hellst ;)


Är den inte fin ???

Skulle verkligen inte ha något nytt i år, för jag ville spara till en karaokeanläggning, men nu vete i f**n.

Tekniken är helt fantastiskt vad den går framåt och den är praktiskt taget självspelande (om man programerar den ) Och jag som mesta tiden spelar själv, tycker ju givetvis att det är roligt att kunna "sampa" in trummor och  mellanslag och grejer. Sedan kan man ju även fylla på med ljudkort så man kan bygga upp den till vad som helst , praktiskt taget. Suck , nu blev jag velig. http://www.musikborsen.se/itempg.aspx?id=18646&artno=186226


Funderar på att lägga in protest mot den där förbannade sommartiden som gör att jag får famla i mörker igen på mina morgonpromenader!!!! Vad ska det vara bra för ???? Nej, mer  vintertid åt folket !!!!!! ;)

John Pohlman gör reklamfilm åt Valdemarsvik, och vi skulle gärna vilja ha tag på den där filmen för att kunna skicka med som bilaga till våra kundkontakter. Det verkar ju jätteroligt!!! Över huvutaget verkar Göran Trysberg och Hasse Lorentzon gjort ett gediget jobb i att marknadsföra Valdemarsvik. Jag ser en tydlig röd tråd i deras arbete och det kan fortsättas att byggas på.

Att reklam går i Cloetta Center och att Hasse använder sina kontakter från LHC tiden är ju kanonbra. Linköping är ju faktiskt lagom långt bort , för att satsa på.

En lagom dagstur för besök > för att fatta tycke och bli sommargäst > för att kunna pendla sommarhalvåret > för att kunna utgå härifrån eller bli fastboende eller jobba härifrån.  Jag tycker det verkar mycket intressant.

Ryktet går ju också om att självaste LHC kommer ner. Och jag kan bara säga så mycket som att OM de kommer , så kommer även LHCs hejjarklack ner, och gör samma saker som LHC gör ;)
Nu råkar jag vara medlem där (fast jag avskyr hockey) men upptåg är jag ju alltid med på , så det är klart man ställer upp !!! ;)

Lite mystiskt låter det kanske, men även om jag vet att denna nyhet redan finns på byn , så vet jag inte om man vill att det ska vara ute på byn. Men det finns säkert någon som kan tala om det för mej.

Tillbaka till bokföringshögarna och förberedelse inför bokslut nästa månad , blääää !!!!!

Ha en bra dag alla !!!

Kram



Kommentera inlägget här :