Hjärtligt glad !!!

Vilken vecka det har varit. Ungefär som om man vinner på lotto så där lite grann varje dag :-D
 
Åh så härligt det var när min hjärtundersökning var klar igår. En så himla bra läkare (min ordinarie var mammaledig, tack och lov) och denna Mohammad förklarade allt det jag inte fått reda på utav henne innan.
 
Jag hade blivit lite sämre, blodtrycket var inte riktigt bra , men ändå ...........
 
Nu förstår jag hur det hela ligger till , varför jag inte får göra denna hjärtoperation i ljumsken för de i Linköping. Jag mår helt enkelt för bra. Operationen är så ovanligt och inte rutinmässig att det bara görs på sådana som inte har något val , som inte orkar en vanlig operation. Det har bara gjorts ca 80-100 operationer av det slaget på 5 år ...och inte alla har gått bra.
 
För mej betyder det att det finns en chans att jag kan dröja med operationen tills det blir rutin, och börjar de allvarliga symtomen komma, som gör att det blir akut för mej , finns det också andra allternativ. Jag kan antingen vända mej till ett annat sjukhus , Lund t.ex som har gjort fler sådana operationer. Eller så kan jag vända mej utomlands och till någon som gör det mot betalning.
En riktigt stor sten föll igår !!!! :-) Nu vet jag att det GÅR att göra operationen i ljumsken, och jag kan vara mycket lugnare. För skär upp mej......nej det gör jag bara inte!!!
 
NB tigger pengar ! Man kan via sms stödja partiet med 50, 100 eller 200.....undrar  hur mycket de får in ??
Jag tycker att ni SKA sätta in pengar till dom , men till medlemsavgiften , så jag får några människor att gå med till NB s medlemsmöte , som måste till och där Stefan ska avsättas , för det har ju inte gjorts än.
Om ni blir medlemmar så får ni gärna smsa mej på 070 665 4352 det kan alltid vara intressant att veta ;-)
 
Vilken vecka det har varit !!! Full fart hela tiden VIP-kväll hos Dollar Store och sedan VIP-kväll hos Trolltyg i Söderköping.
Skulle vilja se mer sådant i Vikens affärer. En riktigt trevlig happening och man känner sej mer "bunden" till affären. Det var fullt med folk , och när provhytterna inte räckte till så klädde folk av sej i affären. Vilken tur att det bara var tjejer ;-)
 
VIP-kvällar behöver ju inte bara vara kläder, det kan gälla vad som helst , mat , verktyg, husgeråd . Det är bara fantasin som sätter gränser, och vansinnigt skoj är det ju.
 
Tagga nu Korpens motionsdag på Banvallen nu på söndag mellan 9-11. Det blir en perfekt start på dagen och kolla in hur fin den har blivit . Mycket jobb har lagts ner på den och den används av massor av folk . Tror det blir tips eller lotteri eller något där nere i Birkekärr , så cykla dit och kolla vet ja !!!!
Vi var en hel hög som började med att fixa till den, men det var Göran Löfsved som gjorde det sista och största jobbet . All heder åt honom och hans slit !!!!!
 
Några timmars jobb , sedan helg . Gud så skönt !!!  Ha det bäst alla ni där ute i verkligheten!
 
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :