Nu är det helg !!

God morgon
 
Idag kommer värmen har de lovat , och vilken tur det är för idag är det Karnebåtsfestival !!!
 
En riktigt slit och skit vecka , där jag jobbat som en slav och är dödens trött !!
 
Nästa vecka så kommer lugnet att infinna sej lite grann iaf då vi är helt i fas och något säger mej att vi inte får in så mycket mer i orderväg. Faktureringen i Juni var inte att leka med ...den var riktigt bra.
 
Igår var jag nere på radion och spelade in det sista av mitt sommarprogram ...fasiken så svårt det är att prata utan sluddra och samtidigt inte låta som man läser innantill . Inte min grej att vara radiopratare med andra ord....men då har vi provat på det ...så då behöver vi inte göra det mer :)
 
Sossarnas nya stjärna Göran Segergren fortsätter att imponera . Nu skriver han att Lina ...vice ordförande i Moderaterna samarbetar med Sverigedemokraterna . Hur han fått ihop det i sin hjärna vet i tusan.
Och kan ju tillägga att hon inte samarbetar med något annat parti heller ...om det nu ska ha någon betydelse, men syftet var enbart att skada !
 
Trots att det är rena rama lögner så hejar de andra på . Lars Beckman ....Nela vår tjänsteman på invandrarförläggningen och tillika på sossarnas lista ....BeTe så klart och Jonas i Vänstern .
Deras taktik är tydligen att med lögner och stötta lögnerna sprida illasinnade rykten på facebook .
Tycker de är på helt fantastiskt hög nivå och Lina är deras offer . Göran 70 år och Lina är 24 ...tuff kille det där !!!
Nu har ju redan Lina tidigare visat att hon står högt över hans nivå och jag vet att hon inte bryr sej ett dugg om en sådan som honom men som mamma blir man förbannad ändå , har förbaskat svårt att sätta mej över och inte bry mej när det gäller min dotter och det är rena och skära lögner som de sprider.  
 
Att stödja lögner är precis på samma nivå som att skriva dom själv ...... så att ha ett Kommunalråd och en viktig tjänsteman som beter sej som småbarn på internet är allvarligt i mitt tycke .
Precis så där som man säger till sina barn att de inte får göra(n) !! ;-)
 
Min tippning är att Göran Segergren som inte kan låta bli att kladda på ett enda inlägg på facebook ( trots att Erland säger till) kommer att bli oppositionens starkaste kort.
Grattis !!
 
Nu helg om några timmar så skönt det ska bli !!
 
Jag önskar er en trevlig helg . Hoppas vi syns någon stans ute i vimlet !!
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :