Det är nu det händer !

God morgon
 
Lite uppdateringar på vad jag gjort den senaste tiden .
 
Jag försöker må så bra jag kan !!!
 
Det betyder att jag varit mycket i skogen . Korta svängar för i år är det verkligen tungt att gå . Jag flåsar som en bäng. Men det ger mej så mycket , och då inte bara väldigt mycket svamp . För än så länge är det ett otroligt svampår av värmen och regnet . Perfekt !!
 

Skogspromenader är det absolut bästa sättet att finna lugnet inom sej !!
 
I lördags spelade vi på kommunens vackraste dansbana !! Hembygdsberget i Ringarum !
Det blev en supermysig kväll/natt och vi hade ett gäng proffsdansare som kom också och dansade . Förhoppningsvis kan det bli ett samarbete oss emellan i framtiden !
 
 
I måndags så hade Titanix premiär på Allsången i Valdemarsviks centrum , så jag stressade från avslutningspasset på Trolltyg och ner så klart !!
 
Det var riktigt bra !! Lätt och skoj ! Ett nytt giv för Valdemarsvik! Alexandra Jardvall var det mest imponerande inslaget , jag har inte hört henne förut . Vilken röst !!
 
Micke Syd och Tommy Ekman var väl mer roliga än så där jättebra , men deras respektive band har nog producerat de mest ihågkommna låtarna genom tiderna ! Roligt att se dom!!
 
Maria var superproffsig som alltid !! Jag är stolt över henne !!
 
 
 Igår så fyllde min älskade Hilma 1 år . Tänk så fort tiden går ! Det absolut bästa som hänt det här året !
Mina stunder med den här lilla tjejen kan inte ersättas av någonting.
Och att jag redan fått en egen plats hos henne också märks när hon ...oavsett vem hon är hos ...direkt sträcker fram armarna och vill komma till mej när hon ser mej <3 Kärlek !!
 

Lite om vad jag gör nu .
 
Borde kanske tycka till om ställplatser ....men nääeee orkar inte !!
 
Det kommande halvåret kommer att bli mitt eget i första hand. Jag har några viktiga saker jag måste ta tag i och det kommer jag också att göra .
 
Men  en sak reagerar jag på och det är att det finns 2 kriterier för att få finnas som person eller företagare i denna kommun . Man är antingen ung och söt eller så är man i innegänget !!
 
Snälla ni makthavare eller ni som har förmånen att leverera ut budskap  ....se dom företagare eller de personer som år efter år bidrar till denna kommun ....genom arbete eller skattepengar !
Det finns så enormt mycket folk som kämpar i kommunen utan att få synas ...som ni helt enkelt inte bryr er om för att de inte är tillräckligt "inne" .
Vi har ett gubbsjukt samhälle ....ändra på det !!
 
Nu blir det jobb idag och imorgon ledigt .
Hoppas ni alla har fina dagar
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :