Sköna Maj välkommen

 
Godmorgon 
I veckan ramlade det nya märket Chica London in i butiken och det blev den succé som jag trodde på . Vilken superhelg vi har haft i butiken !!! 
Och med ens blir jag påmind om att allt dubbelarbete är värt allt besvär 😍
Flera av de nyinkomna kläderna sålde slut med en gång och jag sitter nu och beställer upp mer . Lycklig !!! 
Samtidigt börjar tiden för klänningar som är vår specialitet så jag känner på mej  att det här blir en riktigt kul sommar .
 
 
 
Lina kör för fullt med sina fransförlängningar ( på Facebook "FransLina" så ofta är vi två i butiken vilket är superskoj. ..o dessutom ger det mer till butiken när det kommer Viksbor,  Norrköpingsbor och Linköpingsbor dit för att förlänga fransarna.  
Inom en snar framtid så ökar kanske Lina på med en ny populär utbildning inom skönhetstemat ....och med  andra kontakter vi har på andra behandlingar så skulle det kunna bli ett helt koncept på tjejhelger i Söderköping . 
Boka behandlingar som fotvård, massage, ansiktbehandlingar , manikyr, fransförlängningar , nagelförlängningar . Få klädaffären för er själva under några timmar med vin o tilltugg . Ät gott på stan och övernatta på Brunn där ni kan bada "bubbel" 
Kom hem "ny" från topp till tå !! 
Jag tror på idén ....fortfarande kan jag ju säga för jag lade samma idé i Viken för Qvinnliga och Framtid Valdemarsvik att gå ihop alla affärer , Frissor och andra som kör skönhetsvård men ingen var intresserad . 
Att skönhetsindustrin växer och är en av de största nu vet vi och också att den fortsätter att öka oavsett konjunktur.  
 
Roligt är också att fler och fler "hemifrån" hittar in till vår lilla butik ! 
Nästa söndag är det marknad och då kommer som alltid mycket folk . Hoppas det är lite varmare bara så folk går man ur huse .
 
Idag och imorgon jobbar jag med men inga fasta tider .  Det är inventering på Trolltyg och Gripband varvat med lite Hilma.  Sedan kör jag fullt varje dag Lördag som Söndag fram till slutet av maj . Så det blir en tuff men rolig månad . 
 
Anton och hans " Black Knight" körde sin 4e match med storvinst igår .  De har fortfarande inte mött det bästa laget som tog SM guld förra året och året innan det , men Black Knight är bättre än någonsin så chans finns .
Vi var på plats förra helgen i Örebro och tittade på matchen .
 
Så nu kör vi igång dagen med lite jobb ...planerande ....inventering och lite lek med Hilma.  
Jag önskar er en riktigt fin Valborg....och sedan är skön Maj mer än  hjärtligt välkommen ....och DU med om du har vägarna förbi ! 
 
 
 

Kommentera inlägget här :