God fortsättning !

God fortsättning på nya året !!
 
Jag har haft en helt underbar julhelg och haft det så lugnt som jag förtjänar .
 
Jo jag har jobbat så klart men flera underbara dagar och kvällar har jag haft . Som igår med pulka-åkning med mitt lilla hjärta !!
 
 
En unge som kiknar av skratt när hon trillar av .....varm choklad och rosiga kinder ....finns det något bättre . Sedan blev det tacos ( en söndag ) kändes lite " wild and crazy" men vad gör man inte ??? ;-)
 
Nyårsafton en riktigt lugn sådan då jag skulle inventera hundben och kattleksaker dagen därpå åt Lina .
 
Julafton med barn och barnbarn ....precis perfekt och jag är riktigt utvilad och sugen på detta år .
 
Nu ska vi köra på .....har en uppsjö med nyårslöften som jag vill försöka uppfylla .....MEN ....för första gånen på 20 år finns inte 5 kg till midsommar med ;-)  Men däremot finns det många andra utmaningar till mej själv .
 
Än har ingenting hänt på den politikska fronten. Första KS idag och sedan börjar det väl bli skarpt läge för flera saker i år . Vad händer med ICA ....ska de bygga?  Vammarskolan ....hur tänker de göra där ? Rektorn är borta ,,,men vad hjälper det när Jens och Göran Segergren är kvar ? Och om nu nybyggaren Jörgen inte kunde stå bakom Sossarna i detta .....kan nästa man det ? För den som tar plats efter Jörgen Malmström kommer få det lika hett om öronen han .
 
Ja det blir nog ett intressant år som kommer fyllas med både det ena och andra . Det är det enda vi kan vara säkra på .
 
Men nu kör vi va ? !!!
 
Kram och ha en underbar vecka !!

Kommentera inlägget här :