Ny körledare ?

En superkväll hos Maria på Trolltyg igår och lite smått och gott med oss hem. Och ett bord mitt i affären uppdukat med en massa gott tilltugg, och vad vore det om inte Maria själv satt sin prägel på det haha. Uppe i högen av morotsstavar och gurkstavar låg det en enorm jättegodisspindel, i något gelémateral, givetvis.
Och butiken var smyckad av döskalleballonger.........såååå typiskt henne !!! ;)
Alla pratade i mun på varandra och butiken var full av folk som sprang hit och dit.

Jag skrev igår att det var på gång i Gusum och Modekompaniet också. Det var snabbare än jag visste , för hon har sin kväll redan idag. Det går att ringa till Annika om man vill vara med, innan kl 11 idag . tel 0123 210 10.
Själv köpte jag en assnygg tunn klänning i syrenlila med underklänning till Så sött och så underbart romantiskt.


Idag blir det möte uppe i Sion , kanske har Hasse fått tag på en ny körledare, hoppas verkligen det , för det är många som vill att vi tar upp det igen, och saknar sången.
Men luften gick ur mej lite när kyrkan gjorde som de gjorde,och jag kan fortfarande inte förstå , hur man kan försöka ta en hel kör !!! Men jag hoppas verkligen att vi får igång det och jag hoppas att det är många nya ansikten vi kommer att få se .

En riktigt bra artikel om gågategruppen igår och deras ideer http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7131634 hoppas de får till det. Och jag vet inte om det var så bra att ta bort fokus från artikens budskap , genom att blogga som Liona gjorde. http://nt.se/bloggar/bloggare.aspx?blogg=6206849

Gågategrejen låter hur som helst väldigt trevlig, vi hoppas få se det nästa sommar !!

Håll tummarna för att vi får tag på en ny körledare ikväll !!!


Kramar

Kommentera inlägget här :