Full fart mot helg !!

Godmorgon ,
 
Nu är det full fart  till helgen som gäller ! 
Gästabudet står för dörren vilket är den största helgen i Söderköping . Vi bygger ju om lite grann så allt måste på plats innan fredag . Har ni inte varit i Söderköping då så vill jag promt säga att ni måste åka dit . Så mysigt !! Sedan på kvällen är det eldshower och grejer . 
Hoppas också att vi ses inne opå Trolltyg också !! 
 
Nej Kurt Ohlsson i SD blev inte utesluten , det tyckte jag var väldigt märkligt och jag tror de förlorade många röster på att inte utesluta honom . Det ska bli spännande att få se valresultatet .
 
Företagarna håller valdebatt  den 28e . Skulle vilja dit , men vet inte om jag hinner . Jobbar i Söderköping då så det blir mer än full dag ändå . 
 
Märk dock att företagarna är extremt förknippade med Nybyggarpartiet , vilket även Radio Wix är som spelar in debatten och sänder den live . Och då blir det också lite mer klart över varför majoriteten reprecenteras av TVÅ socialdemokrater  , Ted och Erland och NB sitter så klart Bertil för . På oppositionssidan är Anna från Moderaterna , Anders från Centern och Göran från Sverige Demokraterna . 
Gå dit eller lyssna på live-sändingen .....men som sagt , kom ihåg att Nybyggarna är de som ligger bakom både Företagarna och Radio Wix så ha en litet kritiskt öra ute med tanke på ämnen som diskuteras och hur det läggs upp 
 
Att det är två från socialdemokraterna har jag min egen teori om .......men det säger jag inte ;-) 
 
Då kör vi igång veckan !! 
 
Kram 

Kommentera inlägget här :